Kastella

2011-02-22
20:30:27

Trött på min bil nu :(
Jag börjar få panik på min bil.
Idag när jag skulle köra jimmie till jobbet och skulle öppna så att han kom in så drar jag sönder handtaget. Åhh det var bara det som fattades för att jag skulle få damp på den här bilen...

Först bytte vi ljud men jag har inget skydd över hogtalarna vilket är FULT!
Sedan sitter inte taklampan fast utan den åker ner lite då och då..
Den är rostig och ful i lacken..
Och nu dörren

Jag gillar min bil och är hur tacksam som helst för att min familj har köpt den till mig för jag vet att det inte är många som får det. Men när man har haft förhoppningar på att pappa ska fixa till den under hösten och den istället blir sämre och sämre så blir man lite lack..
Kolla så fin den va när jag fick den :)


Yeah yeah jag får klara mig med den här ett tag till men om någon känner för att slipa ner och lacka om den så är det bara att säga till hur mycket ni ska ha för det!
Så hade Karro blivit glad!

Ne nu ska jag göra nåt.. vet dock inte riktigt vad. Orkar inte åka ner till tjejerna för att sitta där i rn timma och sedan åka hem igen. Känns onödigt även om det skulle vara 100 gånger bättre än att sitta här. Jag sätter nog på lite american dad eller nåt!

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: