Kastella

2011-01-27
23:26:32

Då var man ensam igen!
Hemma igen. Varit hos sandra ikväll och kollat på hockeyn och sedan på not another teenage movie eller vad den heter. Jag gillar inte den filmen. Det är läskig.. Sedan så har den filmen den äckligaste scenen av alla filmer typ.
Nog om det.

Nu fick jag sådär tråkigt igen men jag får skylla mig själv för jag kunde fortsatt min kväll hos Monica men jag åkte hem istället. Känns så onödigt när man är seg att man ska åka till nästa person och bara sitta som ett lik. Då är det lika bra att åka hem, ta det lugnt en stund och sedan gå och lägga sig i bra tid :)

Imon är det fredag och då vet jag inte alls vad jag ska göra. Trodde att festen hos Sandra skulle vara då men ack så fel jag hade. Den är nämligen på lördag då jag ska ut och äta med Jimpan. Icke bra Icke bra.

Ne ska sluta ta en massa tid från er nu. Ha en fortsatt trevlig kväll eller dag om ni läser detta imorgon eller nästa vecka. Godnatt!

Kommentarer:
#1: ELVIRA

Men bajs att du inte ska vara med på lördag! Varför firar ni fyra månader precis den dagen? Kunde ni inte bli tillsammans en dag efter? Haha :) Puss

2011-01-28 @ 19:51:51
#2: Karro

Ja visst är det illa :P om man kunde byta en dag ibland så hade det ju varit kanon. Men jag kanske kan komma en sväng iaf vi får se :) pusselipuss!

2011-01-28 @ 20:50:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: