Kastella

2011-01-12
09:41:38

En dålig start på dagen
Vaknade upp brevid älsklingen i morse alldeles för tidigt haha. Jag var heeelt död!
Sedan körde han hem mig vid 06.30 innan han stack till jobbet.
Vid 07.30 åkte jag för att hämta min mormor och på hennes gata så är det ett buss stop i slutet av gatan där jag skulle vända och märker då att bilen bakom inte vill låta mig åka in på sidogatan och vända. Så jag lägger i backen typ 4 gånger för att han ska fatta och då sätts blåljus på och jag ser att det är en polis.

Jag fattar nadaa men drar ner fönstret och väntar på att killen ska komma fram. Han frågar om jag hade tänkt att åka över bussgrejjer och jag förklarar att jag skulle vända. Sendan står han och kallpratar as länge och ser att mitt lyse är sönder och jag får blåsa och lite så sen säger han hejdå och jag får åka. Hinner bara vända innan han knackar på fönstret och ber mig vänta medans den andra tjejen i bilen sitter och pratar med någon i komradio typ om nåt papper osv..

Sen kommer hon fram och jag får visa mitt körkort och hon frågar vem som äger bilen och så vidare och sen säger hon " Jaha du har inte haft ditt körkort så länge? Men då är det nog lugnt du. . . Du får ha en trevlig dag så ska vi inte störa dig mer hihihi"

Så allt det där i onödan...

Sedan åker jag till Fu och när jag har betalat parkeringen så kommer jag på att jag inte börjar 08 utan 09 så då har jag åkt dit i onödan..

Åker hem igen och när jag går ner för backen så lägger jag största bellen rätt på rumpan.

Blöööööö. Ja ni ser ju XD

Hoppas att resten av dagen blir okej iaf ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: