Kastella

2011-01-17
22:25:46

Första dagen i branäs = En mardröm
Hallojsan!

Igår kom vi fram hit till Branäs. Hade jätte tråkigt påvägen hit. Så synd:( så var inte alls taggad när jag kom fram men det ändrades efter ett tag.

Efter kvällsmaten så började jag få magont och det blev bara värre och värre tills jag låg i min säng utan känsel i någon mer kroppsdel än mitt huvud och trodde att det var dax att säga hejdå till mig familj.. Jag har aldrig varti så rädd i hela mitt liv. Att ligga i en säng och inte få någon luft se handen se ut som en klo som jag inte kann röra en cm. Och folk sitter runt om mig och försöker få mig att andas normalt.

Så det fick bli akuten för min del klockan 22.00 när jag hade legat med detta i 3 timmar. 50 minuter till sjukhuset i torsby och påvägen dit så blev allt 50 gånger bättre.

De var så lama när jag kom in där så det ända jag ville va att åka hem igen..
De tror att det är något med tarmen men de visste inte eftersom att jag inte hade rätt symptomer.

Vi var hemma vid 01 någon gång och då blev det sängen direkt. Och idag var jag lättad att jag mår så bra som jag gör :D


Med detta inlägget vill jag bara säga att jag älskar min familj som tog hand om mig + min lovely såklart <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ja en bra kväll!

Kommentarer:
#1: mikki

vilken tur att det blev bättre sen! :)

2011-01-17 @ 22:53:06
#2: Karro

Jaa verkligen. Du skulle vara här och åka lite Mikki :)

2011-01-18 @ 19:22:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: