Kastella

2011-01-01
21:43:57

Happy New Year!
Gott nytt år på er allihopa. Hoppas ni har haft ett bra år och en bra början på det nya året!

Igår började firandet vid 17.00 tiden hemma hos Lovisa med mina 4 favvo tjejer :)
Vi åt mat från Pallas Athena och sedan blev det spel, sång dans och snack medans vi väntade in det nya året. Efter ring klockan ring och nedräkningen så gick vi ut och kollade på fyverkerierna. Det var inte så värst mycket dock.. Sedan blev det nationalsången som vanligt.

Efter 12 slaget blev alla ganska sega och ville avsluta kvällen så jag och Frida åka till våra pojkvänner på Råslätt. Gratis taxi är kul :D hihihihihi
Hos killarna var det lugnt och fint och alla stack nästan direkt så kvar var bara jag, Jimmie, Markus och challe.
Vi stannade nog till 04 någon gång då jag och Jimmie GICK hem i mörkret :)

En bra kväll helt enkelt <3

Bilderna kommer kanske imorgon kväll eller liknande för smart karro glömde kameran hos Jimmie.
Pusss på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: