Kastella

2011-01-08
00:17:13

Jaha ja.

Då var klockan 00.12 en fredag och jag funderar på att gå och lägga mig i sängen och kolla nån serie. Är detta okej? NEJ!

Men är man seg och irriterad och sådär så får man väl acceptera det antar jag.
Kul att jag hade 30 fler läsare än vanligt idag också haha. Hur gick det till?

Ne men popcorn, american dad och nån att mysa med ( får tvinga med min hund ) så blir det nog ett bra slut på denna kvällen också.

Imorgon är det lördag och jag har inga planer för dagen. Men vid 19.00 ska vi fira Lovia Möller som fyller 20 på söndag woohooo.

På söndag blir det skidor. Har ingen aning om vilka vi blir men jag ska åka iaf det är vad jag är 100 på. På kvällen ska vi nog äta ute alla tjejerna :) Kommer bli naaaaajs!

Godnatt folket och sov så gott. Dröm om mig eller nåt...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: