Kastella

2011-01-10
12:14:35

Monday morning
Det är måndag och jag borde vara på Fu just nu men ne det blev inte så idag vilket jag ångrar lite nu. Jag får städa och lite så istället så det känns som att jag har gjort något bra med dagen iaf. 

Igår var jag verkligen helt slut efter skidorna så jag sov ett par timmar innan vi stack till olearys för en sen middag. Jag åt cream cheese & carlic pasta som var typ pasta med nån ost och fläskfilé, gotteligott! Jag blev faktiskt överraskad att de hade köket öppet till klockan 23 på en söndag :P
Tur för oss!

Idag är jag som tur e inte alls lika trött men jag skulle absolut kunna gå och lägga mig en stund till haha.  
Nu ska jag börja plocka på mitt rum. Man ser typ inte golvet pga alla kläder som täcker det!

Hörs seen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: