Kastella

2011-07-23
14:07:50

HALMSTAD
Tänkte slänga in lite av bilderna jag fått från halmstad.
Vi kom dit vid 14.00 i ons efter ett besök i Falkenberg. Då la vi oss på stranden och chillade innan vi checkade after beachen. Älska folk<3



Sedan blev det förfest vid våran egen lilla camping vid Kurres haha. Folk tyckte inte att vi var speciellt normala men allt eftersom glömde man bort alla andra och vi körde vårat eget race och hadee svinkul!



Några timmar senare lyssnade vi lite på eldkvarn och nationalteatern innan vi stack ner till Mårtensson där kvällen spänderades med massa dans, skönt folk och underbart humör :D




Vid 03 tiden så kom vi till ett par killar från huskvarna som nu bodde på first camp och där efterfestade vi tills vi gick hem vid 05.00 dagen efter.




På torsdagen spänderade vi hela dagen i bilen men 0 % syre haha. Jag sov max 1,5 timme och sedan körde jag hem till
Jönköping igen. Jag var väl inte piggast i världen när jag kom hem till Jimmie sent på kvällen men det var värt de haha.

Tack Rebecka Åberg och Sandra Larsson för världens goaste spontanresa XD <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: