Kastella

2011-06-28
11:10:35

Årets första dopp, CHECK :D
Igår så var Jag, Jimmie, Sandra, Molle och Challe uppe vid västersjön och tog årets första dopp :D
Det var kallt när man gick i men lite varma fläckar fanns det la :P Skönt att jag gjorde det iaf. Brukar fega ut lite hihi.

På kvällen så grillade vi hos Jimmie. Massa gott. Spelade även lite spel som jag förövrigt suger på. Men jag kom inte sist denna gången heller så jag är glad. Jag blev jättetrött sen på kvällen. Min mage var helt fucked up hela dagen igår så det kan ha varit därför :/ Men idag mår den bra :)

Ska försöka sova lite till strax och sedan ska jag försöka sola bort min fruktansvärda linne bränna :O
Idag åker headern bort iaf. Kanske inte sätter dit någon ny men den gamla ska bort. SAGT !
Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: