Kastella

2011-06-20
08:26:55

Den lediga veckan verkar inte bli så ledig!
Godmorgon!
Idag har jag hand om hundarna vilket betyder att jag har varit vaken sedan lite efter 06.
Min far ringde mig precis och frågade om jag kunde åka till nässjö på en gång och jobba men ne det blev inte så av flera skäl. Jag har ju hundarna och jag hade aldrig hittat dit :O

Så ringde till Limen och han skulle se om dom behövde mig imorgon med så isåfall ska jag jobba imorgon. Den lediga veckan verkar inte bli av iaf.

Det är bara typ 4 dagar till midsommar. Helt sjukt ju!
Jag ska iaf spendera min midommar i Hjo, det är helt bestämmt nu. Tror det blir bäst så faktiskt :P 


Förra året var jag i spanien och gottade mig just nu :) och snart är jag nere igen ^^

Bye !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: