Kastella

2011-06-13
13:31:27

Kill me!
I söndags när jag vaknade var jag inte världens fräschaste, det kan jag ju lova. Så jag och jimmie låg kvar i sängen ett bra tag innan han släpade upp mig. Det värsta var att jag började jobba 18.00 och jobbade sedan till 05.00 vilket jag verkligen inte är van vid och eftersom att jag inte hade varit på pigg på dagen så var det sjukt jobbigt, speciellt de sista 5 timmarna. Men jag fixade det och så ska det fortsätta nu hela veckan. Jippi tänker ni, Blöööö tänker jag!

Det värsta var när jag stod när med 6 lager kläder på mig och det kommer massa tjejer i shorts, barbent och linne med en kofta över. Då kände jag mig som ett miffo haha. Men jag frös så sjukt mycket.

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: