Kastella

2011-06-17
11:54:12

Långledigt
Godmorgon!
Då har jag jobbat min sista natt och nu är jag ledig hela nästa vecka. Ganska skönt om man borstser från att man förlorar massa pengar :/

Idag är det fredag och det r helg. Ikväll blir det kanske Bio med älskling och sedan ut för att ta ett glas någonstans. Imorgon ska jag till borås och på söndag ska jag hem till en vän till familjen :D

En galen händelse:
Igår när jag och min syster var påväg till jobbet så åkte vi förbi torparondellen. Precis brevid den så står det en genomskinlig telefonkiosk. Det är lite kö så vi får stå still precis där och då går det in en kvinna i 60-års åldern och drar upp sin kjol, ner sina trosor och ska ta och lägga en klick där. Så fucking disgusting! Josse såg inte det som tur va för den bilder förföljde mig hela natten haha!

Nu ska jag äta frukost :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: