Kastella

2011-06-03
14:21:48

Schteeeek
Varmt är det i solen folket!
Ligger och försöker få mig lite färg men jag hatar verkligen att sola. Man blir ju bara varm och svettig och sen ser man ingen skillnad iaf. Ne fy, men jag offrar mig lite för mig själv. Grannen kom precis ner med en present till mig. Badskumm och badsvamp från blueberry. Mycket snällt tycker jag :) Aldrig fel med lite gifts hihi!

Ikväll blir det bara jag och hundarna. Jag åker säkerligen till mormor en sväng sen. Det blir för tråkigt att sitta själv en fredag som denna.

Imorgon händer något mycket roligare för då åker jag och min man till Göteborg 1 natt. Fy så skönt det ska bli att bara ta de lungt och vara borta från allt och alla även om det bara är 2 ynka dagar. Det är iaf därör det inte kommer bli några inlägg imorgon för då har jag semester :D

Nepp om man skulle svettas lite till och sedan fixa till sig och åka och köpa något att äta kanske.
Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: