Kastella

2011-03-16
17:06:42

Bästaste hund!
Lång i sängen under filten nyss och funderade lite över massa skit och plöstligt kände jag hur min hund hoppade upp och krälade sig in vid mig, ända in till ansiktet innan han la sig ner. Det händer inte ofta. Han lägger sig alltid nere vid fötterna.
Jag blev super glad och bäddade om oss sen låg vi så en stund. Han somnade ganska snabbt och jag somnade nog oxå i någon minut. Älskar att han känner av när man är ledsen, glad, irriterad. Han är underbar! :)




För övrig så har jag sett 2 cabisar som körde nedcabbat idag. Fyyy vad vårigt :D
Jag tycker dock att det är lite kallt fortfarande. Men man kan ju ha full värme på i bilen :P

Nu ska jag ligga här ett tag till och sedan kanske gå en sväng med tjejerna. Fast är inte lika sugen nu när solen har gått ner :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: