Kastella

2011-03-30
17:25:56

En underbar kväll!
Igår hade jag en awesome kväll. Började med bowling som Mikki vann denna gången, Grattis hihi!
Jag kom 3:a och det är jag nöjd med haha!

Sedan körde Fidde och Mikki oss till 8 glas där vi åt en super god och mysig middag med ett glas vin till :)
Efter det så hamnade vi på olearys. satt och snackade om allt möjligt och det blev en shot och nån cider plus att jag spelade bort 100 kronor på black jack. Lika dålig som vanligt haha ! 

Vid 22.45 kom Torbjörn och hämtade oss :)
Kunde verkligen inte somna inatt. kände när jag la mig ner att jag bara blev sämre och sämre... Så jag låg vaken till klockan 03.15 då jag ÄNTLIGEN kunde få mig 2 timmars sömn innan det var dax att vakna igen.

Hade iaf en underbar kväll älskar att umgås med min gulliplutt ett stort tack till världens bästa pojkvän <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: