Kastella

2011-03-28
21:24:33

En unge i minuten

God kväll !

Sitter med mamma och kollar på en unge i minuten. Ett ganska intressant program. Vi satt och pratade om det igår, i vilken ålder man vill ha barn. Frida sa att hon ville ha det när hon var typ 19 när hon va mindre. Men ne, jag har verkligen inte en tanke på det. ( Hennes syn på det har såklart förändrats också ) Men det kan ha varit så att många tänkte att man ville vara så ung som möjligt för att man själv alltid har velat ha en ung mamma. Men nej det kommer ta ett antal år tills jag ens kommer börja tänka tanken.

Programmet är iaf väldigt intressant och det är coolt att det kan gå så sjukt smidigt för en del och för andra är det så sjukt smärtsamt.

Mer ikväll då?
BB börjar ju vid 22. Och om jag inte blir trött efter det så sätter jag mig nog och spelar lite.
Längtar tills morgondagen. Den kommer bli awesome! :) <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: