Kastella

2011-03-04
10:47:07

Gårdagen :)

Godmorgon!
Tänte dra igenom gårdagen lite snabbt :)
Efter att jag hade tvättat mitt pappersansikte så började jag snarrt att fjälla och idag fjällar jag ganska mycket, äckligt!
Jag och mamma tränade sedan lite gummiband för första gången och harregud va jobbigt det va XD Jag har 0 % muskler i mina armar så efter uppvärningen så var jag död. Det är sjukt lustigt att jag inte har träningsverk idag!



Efter dusch och sådär så ringde min lilla plutt och när han var klar så åkte vi till Ikea och köpte galjar till min gadrob så det ska jag pyssla med idag. Vill att det ska vara likadana galjar i hela gadroben!
Vi åkte även och köpte en sallad till honom och våffelsmet till mig så när vi kom hem så gjorde duktiga jag våfflor till familjen medans jimmie fick titta på hahah stackare <3

På kvällen blev det halv 8 hos mig och efter det så spelade vi 2 super mario ett bra tag innan vi gick och la oss :)



Där har ni Karros torsdag.
Bye!

 

 


Kommentar:

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-09-13 @ 08:45:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: