Kastella

2011-03-16
11:09:08

Hallå hallå!
Hej på er!

Hoppas att ni har fått en god natts sömn eller vad man säger. Det har iaf jag! :)

Klockan 16.00 igår så anlände jag och syrran till Tidaholm för att färglägga våra tatueringar. Josse fick börja eftersom att jag är en mes hihi(A)
Hon färgade rosorna i blått och lila och sedan limegröna/mörkgröna blad. Den blev skitfin, verkligen!

Efter 1,5 timmar eller något så var det min tur och efter som att det knappt kändes på josse (som har sin på ryggen för övrigt ) så tänkte jag ju att det inte skulle göra det på mig heller men aj aj aj.
Gjorde jätte ont jue :O
Och så säger båda två att det går över snart för det blir bedövat.
VADÅ BEDÖVAT? det gjorde ju ondare och ondare. Men fy vad det var värt smärtan haha. Vad som inte dödar dig härdar dig satt han och sa hela tiden haha.
Mina roser går i färgerna rött och orange :)

Jag gör så att jag lägger ut bilder vid 16.00 tiden eftersom att jag sitter på Fu nu och inte har med mig kameran:)


När vi kom hem så kom min lilla pojk till mig och vi satt och kollade det sista på den pinsamma matchen. Nu är dom ute iaf så nu behöver vi ju inte tänka mer på det!

Efter det blev det BB och sedan somnade viii :)

Nu ska jag gå tillbaka till att göra ingenting. Eller jo, Jag ska kolla med min hemliga plan som ni inte får reda på ;) hihi!

Bye!

Kommentar:
#1: E M I A M

sv: Tack ;)

2011-03-16 @ 11:26:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: