Kastella

2011-03-02
14:32:49

Karro i farten!
Fy vad jag har hunnit med massa de senaste dagarna. Igår kände jag mig jätte uttråkad efter behanlingen så då satte jag igång mamma och vi rensade massa jackor och plockade ner massa skor och grejjer. Sedan patande vi burkar och jag städade lite på mitt rum..
Idag har jag gjort semlor, eller ja mormor bakade bullarna men jag la faktiskt ihop dom MUMS! hihi

Sedan har jag byggt ihop våran nya soffa till balkongen. Låg även och hakvsov där med mamma i solen en sväng  Åhhhh vad jag längtar till grillkvällarna i sommar /vår!!!!


Och nu har jag tvättat och städat bilen.. Harregud va duktig jag är haha!

Strax ska jag få i mig lite sjömansgryta och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda :)

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: