Kastella

2011-03-09
10:20:28

Onsdag!
Mer om mitt semlebak när ja kommer hem!

Igår så åkte jag, Lollo och Sandra och hämtade med oss mackor från mackmakeriet! Det var riktigt längesen jag åt där men det var lika okej gott som vanligt hihi.

Sedan åke jag hem och bakade och efter det kom Jimmie och hämtade mig så åkte vi upp till A6 och köpte ett spel till honom. Kvällen spänderades hos honom. Kändes som att det var en evighet sen jag va där. Vi kollade tv och sedan somnade vi någon gång. Hans katt sov med oss heeeeela natten :) Jimmie tyckte inte att det va lika mysigt som jag :(

Jimmie åkte till jobbet tidigt idag men jag låg kvar till 09.00 då Fidde va snäll och körde hem mig :D Sen skyndade jag mig in, borstade tänderna, tog pengar och gick ut till bussen som förde mig hit till FU!

Och nu ska jag spändera några timmar här. Hann inte äta frukost hemma så jag är skit hungrig:( Får hålla mig i 2 timmar till. Får la bli zubway eller något..

Ne nu ska jag söka jobb hos polisen bye!

Kommentarer:
#1: mikki

du snodde min nattvän! :(

2011-03-09 @ 11:43:42
#2: Karro

Åhh sorry :( Han har alltid hatat mig typ så jag blev superglad när han äntligen vågade komma så nära :D Hoppas du kunde sova gott ändå (A)

2011-03-09 @ 17:53:33
#3: mikki

haha det tror jag inte på :) men det förstår jag att du blev, det är så mysigt att sova med djur ^^ jaadå det kunde jag, somnade så fort jag la huvudet på kudden xD

2011-03-09 @ 20:14:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: