Kastella

2011-03-28
21:34:37

Snälla karoline!
Sitter inne på facebook. och alla lägger upp dessa:

Om din pojkvän inte kommenterar detta inom fem minuter så är han skyldig dig ett påskägg, bio, 1 liten present och timmar av massage!

Om du har världens bästa syster, sätt detta på din status.
Om hon inte kommenterar detta inom 10 min är hon tvungen att köpa chips 1,5 liter Cola och ett jätteSTORT påskägg till dig=)

Har lagt upp den med min syster så nu är hon skyldig mig lite gott men sedan började jag fundera... Eftersom att min pojkvän är knäpp och inte vill skaffa face så kanske inte jag kan lägga upp den. Han har ju inte en chans att försvara sig hahaha. Eller så är jag bara busig och gör det iaf...

Hmm ska tänka på den lite. Massage är ju aldrig fel iaf men det kanske jag kan tigga till mig ändå  :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: