Kastella

2011-03-02
10:45:52

Solen behöver hjälp!
Godmorgon!
Idag är nästan solen framme. den behöver bara lite hjälp att få bort dom tråkiga molnen!
Min mormor är här idag men jag hittar henne inte haha. Jag tror nog att hon är i tvättstugan.

Igår så tog jag det lugnt efter behandlingen och åkte och pantade lite flaskor. På kvällen när det röda hade gått ner en aning så kom Jimmie och vi kollade på Due date och sedan somande han till BB :)
Nu har han sätt mig gråta, i panik attack, ful som stryk.. Fattas inte mycket nu haha :P

Idag är det onsdag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vi får se helt enkelt.
Det känns som att det inte kommer hända något med aniktet. Visst det är rött men det spänner inte speciellt mycket längre. Vi får se imon när jag tvättar det.

Nu ska jag leta efter mormor!
Pusshey!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: