Kastella

2011-11-08
21:51:06

Bloggen
Jag blev utmanad av Mikki.

Varför började du blogga?
Hmm. Först var det bara ett skämt, orkade egentligen inte blogga men sedan började fler och fler och då fortsatte jag och tyckte det blev roligare. Nu för tiden gör jag det för att ha koll på mitt egna liv och för att spara bilder och minnen om datorn kraschar haha. Mitt bloggnamn har jag inga kommentarer på satt inne på någon namnsita och sedan klickade jag bara på något så Kastella fick det bli. Gud så påhittig jag känner mig XD
Vilka bloggar följer du?
Min bloglovin består av ganska många bloggar!
Men det är inte alla jag läser flitigt. Mina nära vänner och någon stor bloggerska som kenza och Foki såklart.
Vilka favoritfärger har du?
Rosa har ju alltid varit min färg men lila älskar jag om det är rätt lila. Blått är också sjukt snyggt. Beror helt på vad färgen ska vara till =D
Vilka favoritfilmer har du?
Är jättedåligt på filmnamn och just nu kommer jag inte på en enda fast jag vet att jag älskar hur många som helst ^^ Bra svar? =S 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: