Kastella

2011-11-14
13:54:05

Duktiga Karro
Idag har jag sovit ut ganska bra. Sedan åkte jag upp till verkstaden för att tvätta min bil :D
Sa ju faktiskt att jag skulle sköta om den väl när Jimmies pappa torbjörn va så snäll och fixade till bilen och jag tycker inte att jag har tagit hand om pärlan så bra som jag skulle. Men nu tog jag tag i det. Så nu är den tvättad och pappa har bytt däck. Nu ska jag bara städa den invädigt också!



Dom ringde även från smycket innan idag när jag stod och tvättade för fullt och på Fredag ska jag provjobba hos dom. Hoppas att det blir bra nu! :D


Kommentarer:
#1: Emma

Va kul att du ska få provjobba! Jag håller alla tummar jag kan hitta för din skull =)

2011-11-14 @ 18:49:25
#2: Karro

Ja det ska bli jätteroligt :) Vi får se hur det går

^^

2011-11-15 @ 10:20:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: