Kastella

2011-10-02
15:58:00

29/9 - 11 Ett år med älsklingen!

I torsdags hade jag väldens bästa och mysiga kväll med världens bästa och mysiga pojkvän.
Vi firade ett år och jag hade ordnat en liten överrakning till honom.

Så vid 19.30 så möttes vi hemma hos mig och han fick ta på sig ögonbindel. Sedan åkte vi en sväng och hamnade hos min farmor och farfar vilket han inte hade en aning om. Nere i deras källare hade jag gjort iordning ett fint rosenbad med goda dofter, ljus, melon och choklad. Får ju inte glömma det mousserande rosévinet också :)
Det var jättemysigt och jag var nervös att han inte skulle tycka omdet men det gjorde han :)

Så där tillbringade vi 2 timmar av våran kväll och hande det allmänt mysigt och roligt som alltid =).
Så nu har ett år gått sedan det blev vi och det har varit ett av de bästa året i mitt liv och det har ju gått så sjukt fort. Jag har iaf hittat en underbar pojkvän och vi är så lika på så många sätt samtidigt som vi är olika på våra håll och det är det som är så skönt :) Det är dig jag vill uppleva det mesta i mitt liv med! Skulle aldrig byta ut det vi har för det är så jävla bra helt enkelt!


Jag älskar dig Jimmie Johansson <3



 Tyvärr så glämde jag min kamera så vi får nöja oss med bilder från mobilen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: