Kastella

2011-10-21
12:27:04

Brrr
Usch idag på morgonen va det inte alls varmt. Jag fick till och med gå tillbaka in till jimmie och sno en tröjja att ha under jackan för att inte frysa ihjäl typ. Som tur va slapp jag att skrapa rutorna på bilen eftersom att Lollo kom och hämtade mig haha.

Men nu måste man köra försiktigt och kanske till och med byta däck. Jag får se om pappa orkar annars får jag väl tvinga någon annan :P

Idag är det fredag och mässan är fortfarande i full gång. Det är massa folk idag men har ingen siffra än.
I onsdags var det 5000
I tordags var det 6800

Och idag är det många fler.

Ikväll ska jag vara med tjejerna och ha lite spelkväll tror jag. Har ingen aning om vilka vi blir men det är sånt man märker.

Hörs senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: