Kastella

2011-10-11
22:15:56

Fotboll
Det blev 14,5 timmars jobb idag och fy vad läskigt det var de sista 2 timmarna när jag körde och det var bäcksvart ute och jag skulle försöka att inte köra på alla 6 maskiner eller folket brevid dem. Men jag lyckades ganska bra där :P

Nu ikväll har jag faktiskt kollat fotboll till min egna förvåning. Tycker inte om att kolla fotboll. Det kan gå ann när man sitter ett gäng lixom men nu är det jag och 4 gubbar, mja ett gäng kan man ju säga :P
Det gick ju iaf bra och Sverige vann.

Klockan är nu 22.13 och det finns inte möe mer att göra än att ta och trycka i sig de sista pollybitarna i påsen och sedan krypa ner i sängen och göra vad jag brukar, spela poker :P

Hoppas på en lika lång dag imon igen.
Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: