Kastella

2011-10-31
16:49:21

Halloween helgen!
I lördags vaknade jag upp hos jimmie och sedan när alla frya var klara så åkte vi mot Linköping där vi hade en trevligt dag och kväll med spel, tjöt, mat och kakor. Alla var såå fina såå!!!
På söndagen så vaknade vi småbarn ganska sent och då blev det frukost innan vi åkte ner till stan för att shoppa och fika :D




Vi lämnade Emma och Niklas vid 16.30 tiden och åkte då till Nässjö och hämtade en liten kissemiss som heter kajsa. Fidde och Mikki köpte den till Helena så idag har jag varit kattvakt. Då jag har luggit i soffan och gosat hela morgonen hihi.


När jag kom hem klockan 13 idag så kom jag på att jag skulle till arbetsförmedlingen 30 min efter så det blev en snabb dusch och sedan fot jag ner dit och hade ett trevligt möte med min handläggare.

Nu har jag även varit och träffat min systers och hennes pojkväns lilla bebis hund Frejja. Hur underbar som helst. Dock var hon väldigt trött när jag kom hihi. Sötnosarna!!!!



Nu sitter jag i soffan och lider för jag mår SKIT! Tror jag har feber nu med, Jippi jag som ksa jobba ute hela dagen imon....

Godnatt!

Kommentarer:
#1: Emma

Åh så söt Kajsa va! Man vill ju bara krama henne!!!!



Frejja är också väldigt söt, men hon är ju ingen katt! =)

2011-10-31 @ 19:19:34
#2: Karro

Jaa det är hon verkligen :)



Mja hundar är ju lite bättre hihihi

2011-10-31 @ 21:01:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: