Kastella

2011-10-10
19:44:17

Helgen!
Har inte haft tid eller ork att blogga i helgen med tänkte meddela er och mig själv lite om vad jag fyllde de 3 dagarna med.

I fredags så var jag ju ute. Först förfest hos Simon med Jagge, Adam, Sandra, Malin & Frida.
Sedan drog vi tjejer minus frida ner till sliver där vi spenderade resten av kvällen/natten. Jag hade skit kul hela kvällen och det blev lyckat. Men inget dansande denna kvällen :P
När jag skulle hem så satt vi vid busshållplatsen och sedan kom min buss men jag tänkte inte på det så den åkte iväg. Fick därför slagga hos Malin.

Dagen efter var jag totalt mörbultad hela dagen som vanligt. På kvällen åkte jag och Jimmie upp till Loride och var bartender/lekledare på Emils fest. Det var super trevligt. Synd bara att vi var skittrötta och att jag mådde lite dåligt. Jimmie sov hos mig den natten :)

Igår så tog jag det superlungt hela morgonen men sedan fick jag panik så då drog jag med mig Sandra till a6 och inskaffade mig en almanacka. Grattis till mig :) SÅ nu har jag har fylla i lite ^^

Nu är jag i Korsbega/Ramkvilla den sista veckan.
Idag har det iaf hänt lite,
Orkar dock inte dra allt här :P

Ne finns väl inte mycket att göra. Ska se hollywoodfruar innan jag går och lägger mig om jag kan hålla mig vaken. Ingen skriver med mig på sms, face eller msn :(
Det är synd om mig !!!!!

Godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: