Kastella

2011-10-21
11:27:22

Vipkväll På Vila Med CHIC
Igår kväll var Jag, Mamma & Syter nere på stan för att gå på Vilas Chick kväll.
Det var mycket trevligt och massa folk!
När vi kom så fick vi stå i kö en stund innan vi kom in och fick våra goodiebags :) (vad det var i dom berättar ja senare idag)

Där inne så blev vi bjudna på kycling wrap och dricka och efter det så minglade vi runt lite medans CHICs modechef Hulda Andersson visade upp höstens mode kollektion.

Sedan var det bara att shoppa loss men för min del blev det ganska lugnt :)
Fick tag i två toppar iaf som jag visar ikväll.

Jag var också 5 nummer ifrån att vinna ett presentkort på 1000 kr. Att man aldrig kan ha lite tur någon gång då :O

Men det var en trevligt kväll och efter Vila så åkte jag till min snygging och sov hos honom :)
Bilder och sådant kommer upp ikväll förhoppningsvis :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: