Kastella

2011-09-25
17:34:08

Skönaste läskigaste underbaraste puckot i världen.
Sov hos Jimmie natten mellan fredagen och lördagen. Klockan 03.00 så vaknar jag av att Jimmies telefon ringer och jag ser honom ta något och börjar svara hallå, hallå medans hans telefon fortfarande ligger på bordet och ringer. Då tar jag upp hans telefon svarar och vänder mig om.

Ser då att Jimmie ligger och pratar i sin runda stora väckarklocka :S Eftersom att jag nu har svarat och killen på andra sidan snackar så tror Jimmie att han pratar i sin mobil.

Jag är typ helt chockad och säger till Jimmie att han håller i sin väckarklocka men han ber mig att vara tyst för att han knappt hör vad som säger i "telefonen" vilket är jättekonstigt, eller? :O

När han sedan ska lägga på så drar jag ifrån honom klockan och ställer den på bordet igen och sedan frågar jag vad han håller på med. Då säger han sluta och vänder sig om. 2 seck efter sover han.
Konstigt nog så vänder jag mig om och somnar.

På morgonen går jimmie upp och ska ta sin mobil och ser då att sin klocka är sne och vrider tillbaka den då jag frågar.
- Haha ja, och hur hamnade den där?
- Haha din busunge är det du som har varit och pillat?
- Öh nej? :S Du pratade i den inatt med markus som ringde?
-Har markus ringt?

Japp dåå hade han haft denna konversationen på typ 4 min i sömnen i en väckarklocka.

Det är min sjuka och underbara pojkvän det!
Jag är skiträdd för att sova med honom nu haha. Undra vad nästa grejj kommer att bli :S

Spänning i vardagen Jimmie?

Kommentar:
#1: Jimmie

Spänning i vardagen Karro:)

2011-09-25 @ 20:23:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: