Kastella

2012-04-10
16:22:16

Blocket, tummen upp!
Halli Hallå!

Sitter inne och kikar på blocket. Har gjort det nästan varje dag nu och det som tittas på är heminredning och möbler. Som de flesta vet så vill jag och min pojkvän flytta ihop. Och eftersom att vi både har tänk att skaffa mc-kort som är förjävla dyrt och flytta hemifrån som är förjävla dyrt samma år så är juu pengarna ett litet problem för mig.
Har aldrig haft några som helst problem med ekomoni innan men sedan växer man upp och det mesta rasar samman.

Och nu när jag sitter och kollar blocket så måste jag säga att för mig har bloket varit väldigt underskattat. Det finns ju hur mycket snygga saker som helst på blocket som kanske har används 1-2 gånger och är nedsatt till halva priser!?!?!?
Nu har vi ganska mycket fixat redan när vi flyttar dit tror jag men jag tror nog att jag kommer köpa endel från blocket :D



Idag har jag varit och fikat hos min mormors vännina som också är min Kund på MaryKay. Massa trevligt. Sedan hade mormor och jag en shopping runda.
Idag har min pojk bestämt att vi ska träna. Får väl se hur det ska gå nu efter 1 månads "vila" jag som var så duktig ibörjan....

Puss och kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: