Kastella

2012-04-02
22:19:41

Konferans i Göteborg!
I lördags var det en heldag i Göteborg som var väldigt sepciell. Göteborgarna borde trott att dom hamnat någon annanstans när över 1100 kvinnor rusar in på svenska mässan i strumpbyxor, kjol, kavaj och klackar.
Det var skitcoolt att se så många kvinnor på ett ställe med massa olika visioner.

Vi hade föresläsningar och firade de som kommit långt på karriären. Fick även för första gången träffa Ann Wallblom som introduceradee Mary Kay till Sverige.
Själva syftet med dagen var ju att bli framgångsrik inom Mary Kay men dit har inte jag kommit än och jag planerar inte att komma dit den närmsta tiden heller. Men det var kul att se hur det gick till och man fick massa insperation. 
Längtar massa till seminariet då vi får ha fina aftonklänningar och bara ha skit kul i 3 dagar! :D
Nu ska jag bara gotta mig ännu mer av mitt sjukt roliga extra jobb :D

Kom hem vid 20.30 och då va jag ganska trött i huvudet efter massa timmar av föreläsningar. Så jag gick till min pojkvän, åt lite glass, tjötade lite och sedan slockande jag. :)




Bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: