Kastella

2012-04-20
10:26:16

:O
Harregud vad jag har bloggat lite nurå!
Dax att ta igen!

I Måndags så jobbade jag hela dagen och sedan hade vi möte med Mary kay. När jag kom hem så hade jag och Mamma en liten spakväll. Jättemysigt :)




Tisdags så jobbade jag också och efter jobbet så var jag och Jimmie och kollade på en lägenhet :)

I onsdag var jag ledig men det var fullt ös iaf. jag fixade lite här hemma,till pappas fest och träffade frida på kvällen.

Igår åkte jag till Linnea på förmiddagen och var dör i nästan 3,5 timma. Vi jobbade lite och snackade massa :)
sedan åkte jag och Jimmie och till Biltema och köpte mc-boots till mig. klockan 18.00 hade vi körlektion. Den började skit dåligt men det blev bättre och bättre. Måste öva på tuffheten lite. :P

Och sist men inte minst, vad händer idag?
Jo, det är så att jag börjar jobba om 2 timmar och jobbar till 16.00. Sedan ska vi upp till klubben och göra iordning tills imon.

Måste även önska Emma Johansson ett sort grattis idag!

Kommentar:
#1: Emma

Tack Karro!!

2012-04-20 @ 14:01:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: