Kastella

2012-01-02
11:40:44

Efter Julen!
Lite om dagarna efter jul!

25 December
Juldagen spenderades hemma hos mormor med släkten ifrån Ulricehamn. Det blev kalkon och grejjer samt marängswisch :) Siste men inte minst var det dax för julspelet som alltid är lika kul, irriterande och frustrerande och jag vann nog fan mest grejjer :D Så jävla bäst är jag!!! hihi



På kvällen var jag ute med ett tjejgäng som förfestade hos Sandra och sedan drog till Sliver / Harrys. Mycket trevligt!



26 och 27 jobbade jag mina sista schemalagda dagar på Smycket så nu får vi se om det blir något mer...



28 December
Julmat hos min andra familj :)
Massa trevligt med massa god mat!!!
Sedan spelade vi spel och kort senare på kvällen :)


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: