Kastella

2012-01-08
20:45:11

En fin helg!
Fredags:
Spelkväll med Sandra och Frida. Vi spelade tv-spel från 18.30-00.00 typ. Spelen som kördes var Hugo, Super mario och Buzz!

Lördag:
Lördagsmorgonen var lugn sedan fick jag tråkpanik och åkte till A6 med Sandra där en blus inhandlades. På kvällen hade jag film och choklad mys med pojkvännen, kollade på Smurfarna och The social network.

Söndag:
Idag var det dax för släktträff med Jimmies sida. Det var trevligt. Vi åt gott och körde tävligar. Vi ägde såklart i mitt lag men att satsa pengar var vi skitdåliga på vilken gjorde att vi stuoade i slutet haha.

Nu sitter jag självklart vid datan när jag inte har något annat för mig. Ska nog spela lite sims och sådär...


3 dagar tills vi åker till IDRE jag längtar som fan. min syster, hennes pojk och två vänner åkte till sälen idag. man blir ju inte mindre taggad då lixom!!!!
Dax att skriva packningslista!

Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: