Kastella

2012-01-30
12:35:07

Jag lever!
Jag lever fortfarande även om man kan tro att jag har gått i ide. Har iaf haft en händelserik helg.

I Fredags så var jag, mamma och mormor och köpte gardiner och sedan fikade vi. Jag åt en hur god bakad potatis som helst ifrån Mackor och Mackaroner REKOMENDERAR!
På kvällen så förfestade vi hos Lollo och sedan var jag och Lollo ute på harrys en sväng. Det var mycket trevligt förutom slutet på kvällen. Tappade även bort min gadrobslapp för första gången och hade damp pga det typ!
Men det löste sig dagen efter :D

I Lördags var det upp tidigt som gällde och lite halvpigg så åkte jag och min pojk till Göteborg för att besöka Mc mässan På två hjul!
Det var jättetrevligt och spännande och en jävl massa folk. Fanns massa att kolla på också. Jag fick med mig minkfett till skorna, fingervantar till iphone och en övningskörningsväst hem.
På kvällen så var vi i Taberg på spelkväll. Massaa kul!!! Något var ju fel på Frida dock haha ;)

Söndagen låg jag och Jimmie kvar i sängen ett bra tag men sedan blev det frulle och vid 13.30 så var vi i Ulricehamn och firade moster. Massa godmat och tjöt :)
När vi kom hem så åkte jag och Jimmie och hyrde film, handlade och köpte en dvd-spelare.
Så på kvällen blev det morötter och gurkor med dipp, godis och The greatest movie ever sold. Som var en jävligt konstig film men ändå ganska intressant.



Usch nu ska jag inte skriva mer än att idag är det måndag och jag kanske, KANSKE ska ut och fota lite :)
Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: