Kastella

2012-01-06
14:40:29

Kolla ut!
Japp det sa min pojk till mig när jag hade vaknat och dirket föreställde jag mig 3 dm snö eller nåt, så blev lite besviken när jag kollade ut. Lite hade det ju kommit iaf :)

Idag är det fredag och morgonen har varit hur lugn som helst. Somnade till och med på min pojkväns mysiga mage en stund, massa mys <3  

Men nu har han åkt och jag ska hoppa in i duschen. Kanske blir att jag tränar idag, vi får se. Men senare ska jag träffa Sandra iaf :)
Vet inte vad vi ska göra än men det är sånt man märker hihi

bye!

Kommentar:

Hejsan! :D

Om du vill tjäna snabba pengar på din blogg så tycker jag att du ska göra exakt som jag har gjort! Gå in här och se precis vad jag menar! http://lillinneas.blogg.se/2011/december/adsettings-too-good-to-be-true.html



Det här är inte reklam eller så, vill bara hjälpa till ^_^ kram!

2012-01-06 @ 15:32:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: