Kastella

2012-01-25
19:27:11

Ullared!
Har haft en toppen dag på Ullared idag. Knappt en kotte där och vi kunde sväva fram i lugn och ro. Dock hade jag ju bestämt mig för att inte plocka på mig så mycket redan innan så jag satsade på hygien artikar till familjen istället.

Fick med mig lite små roliga och bra grejjer iaf som nagellack, spel, lite kablar och usb minne, träningstopp och lite sådär. Ni kommer säkerligen få se det här när det används tillsammans med mina nya snygga riktigt blåa byxor från Gina :D

nu väntar jag på Frida. Har precis ätit massa grönsaker med dipp tillsammans med mamma och pappa. Synd bara att jag vräkte i mig en ask noblesse dirket efter. Jag som var så nyttig en stund hihihihihi!

PUSSS!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: