Kastella

2012-03-11
18:12:27

Boda Borg
Hade hur kul som helst på Boda Borg i lördags med Jimmie, Fidde och Mikki.
Tyckte att vi var duktiga också :)
Vi spang omkring där i 6 timmar och det kändes som 2 typ :P
Har inte lagt in bilderna på datorn än men ska slänga ut lite när jag orkar!

När vi åkte hem från Sävjsö så började jag må illa. Troligen för att vi inte hade ätit något och för att jag va trött. Men ingen tid att sova så vi for till Markus och kollade Melodifestivalen och där blev jag kvar ett bra tag innan jag fick med mig Jimmie hem. Väl hemma så blev jag sämre och sämre och någon form av ångest tittade fram. Hur läskigt som helst. Men min kära mamma hjläpte mig sedan så jag fick mig 2 timmars sömn iaf.

Sjukt konstig natt och jag var så rädd och ledsen hela natten :S
Men det är bättre nu förutom illamåendet.

Kul på Boda Borg hade jag iaf :D

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: