Kastella

2012-03-15
08:40:50

Mulet
Godmorgon folket!
Lämnade precis min stora vovve i sängen för den lille jobbiga som stod och ylade här uppe.
Får se om jag kan aomna om en stund strax. Igår hade jag en ledig dag och det blev städ för hela slanten här hemma. Kändes bra mormor va även här och mös med oss. Sedan på kvällen så Gick jag till mina vänner på torpa( så jävla duktig)
Vi satt och tjötade till Malin började jobba. Då åkte jag och Sandra och bakade scones till kvällsmat, SÅ JÄVLA GOTT :D
Funderar på att göra det till frukost idag också men vi får se :)

Idag ska jag börja dagen med bad sedan lite städ och efter det göra mig redo för mig första mayrkaykväll. Så mina nära och kära ska få testa hudvårdsserien och lite av sminket :) Kommer bli roligt dock så hade jag beställt ett nytt paket med massa mer varor men dom kommer inte hinna komma som dom skulle :( men vi får klara oss med basen!
Ska bli roligt. Ska bara se så att jag kan ha kläderna man ska ha på sig. Säkert inga probem.

Nu kom min mamma hem så nu ska jag blunda lite pusspuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: