Kastella

2012-03-07
19:36:12

Soligt men brrrr
Hallå!

Idag skulle jag ha sovmorgon och "ki" fick jag när jag vaknade 08.00 och inte kunde somna om.
Mamma kom hem med en god räkmacka från Malmborgs när hon slutade, Mummmaaa!
Sedan åkte jag till staden med Frida och Sandra där vi strosade omkring i ca 4,5 timmar. Det är ju svin kallt idag :O
Hörde att det kanske ska snöa inatt men such det hoppas jag ine. Nu är jag redo för våren!!!!

Är hos Pojkvännen nu. Var precis ute och kollade på när han och Törbjörn fixade med våra mcdäck men kände väl inte att jag var till någon hjälp där ute plus att det blev kallt så gick in här istället.

Ikväll ska jag och pojken skriva in oss på maasssaaa fastigheter. Alla har flyttat nu, utom jag....
Det börjar bli dax, men jag har inte bråttom nej nej!

Redbull vore gott för övrigt!!!


Puss hej , leverpastej! (fyndigt)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: