Kastella

2012-05-24
09:08:59

En myspys onsdag
Hur bra kan en onsdags kväll bli om pojkvännen är i farten?
FÖR JÄVLA BRA OM DET ÄR MIN POJK!!!

Slutade jobbet och Jimmie kom och hämtade mig. Jag fick 40 min på mig att göra mig klar för att åka och äta. Vart visste jag inte. Parkerade bilen och gick ner till stan i det sköna vädret. Hamnade sedan på Piren där han hade bokat bord. Massa god mat, prat och ett gals vin senare så var vi mätta och belåtna. Eftersom att glass ståndet inte hade stänkt så tog vi en kula var till efterättt.


(Förstår inte varför bilderna kommer på fel håll, får fixa senare!)

Gick sedan upp till SF där vi va på Premiären av Man in Black 3. HUR BRA SOM HELST.
Filmen var slut vid 23.00 och då åkte vi hem och sov :)



En underbar onsdag. Man får ju inte ta detta som en vana ^^
Älskar dig <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: