Kastella

2012-05-14
20:40:43

Work Work
Sitter och jobbar lite. Håller på att lägga en beställning men det är svååårt. Speciellt nu när man inte har så möe pengar att göra en beställning på. men det ska nog gå bra :)

Har haft körlektion idag och det gick suveränt typ. Första gången jag känner mig glad efter en körlektion och jag har tagit 6 st. Så nu blir det plugga mycket teori ( brukar säga det men blir inte så mycket action).

Mår dåligt över att min hud ser ut som det gör just nu. Tror jag är för orolig och stressar mycket. då brukar min hud bli förjävlig rent ut sagt. Tyvärr kan inte hudvård eller smink reda ut detta utan det måste jag göra psykiskt. Hoppas det blir bättre snart :(

Ikväll ska jag sova tidigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: