Kastella

2012-11-09
12:16:54

Fars dag idag?
TJooohooo
Nu är det helg igen och idag är jag ledig.
Igår skulle jag ju ha jobbat till 20 men vi stängde klockan 19 för det var inget folk på stan. Hela smedjegatan skulle ha öppet ttill 20 igår och alla hade egna erbjudanden. VI hade 20 % på hela butiken utan attling men det var ändå ingen som nappade. Konstigt :S

Idag har jag bara tagit det lugnt. Gjorde en brak frukost med omelett och bacon. Sedan trillade jag i våran stentrappa AJJJJJ
Och nu har jag suttit och spelat age of mythology. Shit vad jag har tappat det spelet asså. Innan va jag grym ;)

Ikväll ska vi fira farsdag hos pappsen då han åker till spanien imon. SÅ det blir en himmla god tårta och lite mys. Sedan får vi med oss solle hem. VI får se hur det kommer gå med den lilla spillevinken haha
Pappa och en granne har visst varit ute med solle och dragit bildäck idag. Pappa tycker nämligen att han är för liten vilket är sant. Skulle vilja se det där dock haha!!

Jaaajaa nu får jag väl göra iordning mig. Ska träffa mamma en sväng och sedan handla och göra mat till pojken kommer hem :D
Puss och kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: