Kastella

2012-11-02
12:03:00

Halloween is coming up!
Ikväll är det halloweenfest. Har kommit en bra bit på vägen nu men ännu lite att fixa innan det är dax att göra sig klar. Väntar på att syrran och morsan ska vakna. Dessa nattugglor. De jobbar ju natt/morgon så de sover ju en stund nu på förmiddagen.
Vi ska köpa tyll och annat skojjsigt. Hoppas verkligen att det blir kul ikväll. Känns faktiskt som att alla har ansträngt sig lite. Inte minst min pojkvän ^^ ska alltid vara värst haha ;)
Hans dräkt eller vad man ska kalla det blev kanon. Och det förtjänade han efter allt arbete :)

Nee nu ska jag föna håret och sen får jag väcka de små liven :P Har inte tid att sova en såndan här fin dag :D

HA EN BRA FREDAG !!!


Jag på halloween för ett år sedan som spåkvinna.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: