Kastella

2012-11-02
11:13:00

Inpackning is the shit
SItter med min inpackning. Måste tipsa er om detta hårvårdsmärke jag använder. Dock så har jag bara inpackningen för tillfället då pengarna inte räcker till men snart ska hela setet hem.

Märekt är iaf JOICO.
Finns för alla olika hårtyper men jag har det som heter K-pak som är för skadat hår. Luktar underbart, håret blir glansigt, fint och absolut rent!
Jag köper mitt hos min frisör. Men har sett att det går och köpa på nätet också.
Kan anses vara lite dyrare beroende av vad man är van vid men som jag alltid säger:
Du betalar oftast för resultatet. Köper du något billigt så får du inte samma resultat som när du lägger på någon hundra lapp. Och dessutom så brukar produkterna då också bli mycket drygare!!!

TIPS TIPS TIPS :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: