Kastella

2012-11-15
19:59:13

Lill lördag och fullt ös
Det var ju en stressig dag igår. Fast jag fick lite tid att andas ut innan klassen vilket jag behövde. Gud va nervös jag var. Det är ju hur längesen som helst som jag hade en klass. Jag älskar ju mitt jobb och vill ha hur mycket klasser som helst bara att ragga folk som vill testa underbara mary kay!
Man får räkna med att jag inte är en robot jag gör bort mig och säger fler massa gånger men jag är inte mer än människa :P
Det gick bra igår iaf och vi hade trevligt.
 
Sedan var det bara att sätta sig i bilen direkt till en italienare och en greek för en underbart mysig kväll med tjejerna. åt och drack gott. V et ni vad jag drack? RÖDVIN!!!!
Tro det eller ej haha. Vi beställde in en flaska vitt med när jag skulle testsmaka och hon hällde upp så rann blodet ner i glaset. Ögonen på mig och Sandra var nog som en knytnäve av chock haha. Men jag tyckte att det var riktigt gott så vi behöll den flaskan och drack upp den untan problem, förvånade? ^^
 
En dubbel dricks fick de iaf eftersom att jag totalt älskar det stället!!!
 
 
Sedan åkte jag hem och sov. Klockan bara rann iväg.
En mycket bra onsdag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: