Kastella

2012-10-01
13:01:16

Älskar Foki!
Foki är lätt den bästa bloggaren. Hon hittar alla de här udda och roliga saker att skriva om. Nu såg jag tillexempel det här sjukt coola:
 
Det är ett par vinterhandskar med inbyggd mikrofon och högtalare, vilket gör att man kan prata i mobilen genom sina fingertoppar. Måste ju se helt sjukt ut om alla ska gå runt som den här tjejen haha!!!
Dock en jävligt rolig idé enligt mig. Kommer nog inte att inskaffa mig detta men hoppas att många andra gör det. Man slipper ju att frysa om sina små fingrar. Undra bara hur länge man orkar gå runt sådär.

På handleden finns även knappar för att svara och avsluta samal.

 
Älskar Foki :D

Kommentar:
#1: svim

hahaha snälla köp dem så jag kan få skratta åt dig ;P

Svar: Tror inte det :P
Kastella

2012-10-01 @ 23:06:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: