Kastella

2012-10-19
22:22:40

Fast i min egen lägenhet!!!
Helt klar att gå till bussen i morse. Tog på mig ytterkläderna och ska gå ut men vad händer?
Jag kommer inte UT från min lägenhet. Låset satt fast. Försökte i nästan 10 min och hade missat bussen då jag fick ringa jobbet och säga att jag kommer sent och sedan ringa hit mamma. Så hon fick komma och jag kastade ut nyckeln till henne så hon  kunde släppa öppna utifrån. Helt sjukt.  Tydligen är detta vanligt med de nya låsen som vi har här. Grannen hos mamma hade samma problem 2 gånger men de har ju flera vägar att komma ut på som tur är.
 
Händer det igen får vi ju ta upp detta med bygginvest. Det var jävligt skumt iaf och jag fick typ panik haha. Kändes overkligt :P
 
 
Jobbet gick segt idag och alla va trötta. Efter jobbet dammsög jag och moppade nerevåningen och ikväll har jag och Jimmie ätit kinamat och kollat X-factor. Jimmie somnade innan så väcker kanske honom när jag går upp hihi pluttis!
 
 
Natti natti

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: